...

پنجشنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۰ | 15/09/2011

جرمین جکسون: روزی که برجهای دوقلو فرو ریخت مایکل قرار ملاقات داشت

جرمین جکسون برادر مایکل می‌گوید در روزی که برج‌های دوقلوی تجارت جهانی در منهتن نیویورک در نتیجه‌ی حملات تروریسی فرو ریخت، مایکل در آن مکان قرار ملاقات داشت.

در روز ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ ایالات متحده‌ی آمریکا هدف حمله‌ی تروریستی گروه القاعده قرار گرفت و دو برج تجارت جهانی در نتیجه‌ی آن فرو ریخت و حدود ۳ هزار نفر از شهروندان بیگناه از بین رفتند. جرمین در کتاب جدیدش نوشته است:

"مادرم به همراه او تا ساعت ۴ صبح آن روز بیدار مانده بود. مایکل خواب ماند و بنابراین قرار آن روز را از دست داد، که البته جای شکر داشت. او در آن روز در برج‌های دوقلو یک قرار ملاقات داشت."

البته جرمین نگفته است که مایکل در آن روز با چه کسی یا به چه منظوری قرار ملاقات داشته است.

مایکل در روزهای ۷ و ۱۰ سپتامبر در مدیسون اسکوئر گاردن در منهتن کنسرت برگزار کرده بود. او پس از وقوع حملات تروریستی، در روز ۲۱ اکتبر در کنسرت خیریه‌ای به منظور حمایت از قربانیان حضور یافت و آهنگی که به همین منظور نوشته بود را همراه با جمعی از هنرمندان بر روی صحنه به اجرا گذاشت. این آهنگ What More Can I Give نام دارد.

برای خواندن متنی که سال گذشته برای گرامیداشت یاد قربانیان حملات تروریستی در این صفحه قرار دادیم و نیز دانلود آهنگ، کلیک کنید.

منبع: eMJey.com / Access Hollywood / NBC

...