...

دوشنبه، ۱۴ شهریور ۱۳۹۰ | 5/09/2011

مستند جدید در مورد مایکل جکسون: زندگی یک بت

Life Of An Icon / "زندگی یک بت" عنوان مستند جدیدی است از دیوید گست (David Gest)، دوست دوران کودکی مایکل جکسون. این مستند روز ۳۱ ماه اکتبر بر روی دی‌وی‌دی و بلوری منتشر میشود. می‌توانید تیزری از آن را اینجا ببینید.

دیوید گست در مقام تهیه کننده‌ی این مستند، به بیان داستان سلطان پاپ پرداخته و با حدود ۵۰ نفر مصاحبه کرده است، از جمله توماس میزرو، وکیل مدافع مایکل طی دادگاه ۲۰۰۵ - اعضای خانواده‌‌ی جکسون: مادرش کاترین، خواهرش ربی و برادرش تیتو - مدیر برنامه‌ی سابق مایکل فرانک دلیو که به تازگی درگذشت - بابی تیلور، خواننده‌ای که سالها پیش گروه جکسون فایو را کشف کرد و به موتان آورد - رندی ترابورلی که شرح حال مایکل را در کتاب Magic And Madness نوشته است - هنرمندان مطرحی چون دیون وارویک، اسموکی رابینسون، ویتنی هیوستون - و نیز فرانک کاسیو، برادر ادی کاسیو که از تهیه کنندگان آلبوم "مایکل" است. این آلبوم پس از فوت مایکل منتشر شد و شماره یک جهان گردید.

میزروی ۶۱ ساله می‌گوید این مستند یک ستایش درخورد از مایکل است: "این مستند بسیار زیبا و اصیل است. بسیار احساسی است و مصاحبه‌هایی با بزرگان موسیقی موتان (کمپانی) را در خود جای داده است که هریک در مورد نبوغ مایکل در کودکی صحبت می‌کنند. من هیچ مستند دیگری سراغ ندارم که به زیبایی مستند دیوید گست از پس کار برآمده باشد. زیبا، احساسی و آگاهی دهنده است و فکر می‌کنم همه باید آن را ببینند."

کاترین جکسون می‌گوید: "این مستند برجسته، شخصیت واقعی و طبع احساساتی و بذله گوی پسرم را بیان می‌کند. مردم را با دیدن آن به گریه می‌اندازد و آنها حقیقت مردی که او بود را درمی‌یابند."

دیوید گست می‌گوید ۱۵ ماه گذشته را به دور دنیا سفر کرده تا با افراد مختلف مصاحبه کند. او ادامه می‌دهد: "مایکل شخصیت بسیار پیچیده‌ای داشت و این فیلم جنبه‌های مختلفی از آن را بیان می‌کند."

در این فیلم صحنه‌های نایابی از اجراهای زنده‌ی مایکل و برادرانش و عکس‌های دیده نشده‌ای از آنان نیز گنجانده شده است.

دیوید گست و مایکل دوستی خود را در سال ۱۹۶۹ آغاز کردند. دیوید تهیه کننده‌ی کنسرتی بود که مایکل به مناسبت ۳۰ سال فعالیت انفرادی در عرصه‌ی موسیقی (Michael Jackson: ۳۰th Anniversary Celebration) در سال ۲۰۰۱ در مدیسون اسکوئر گاردن در شهر نیویورک روی صحنه برد. این کنسرت از شبکه‌ی سی‌بی‌اس آمریکا پخش و در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا تماشا شد. این آخرین کنسرت مایکل و همچنین آخرین اتحاد برادران جکسون بر روی صحنه بود.

منبع: eMJey.com / winnipegfreepress.com / youtube.com

...