...

شنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۰ | 27/08/2011

موزیک ویدیوی جدید از پسر افتخاری مایکل جکسون

عمر بهتی (Omer Bhatti) با نام هنری O-Bee زاده‌ی ۱۴ ژوئن ۱۹۸۴ در شهر دارمن، نروژ است. او یک خواننده‌ی رپ نروژی - پاکستانی است و به خاطر سابقه‌ی دوستی با مایکل جکسون شهرت دارد.

Life-Is-A-Movie.png

او ویدیوی تازه‌ای با عنوان Life Is A Movie (زندگی یک فیلم است) ساخته و آن را به "بزرگ‌ترین استاد و منبع الهامش" یعنی مایکل جکسون تقدیم کرده است. در این ویدیو او مانند مایکل به سبک This Is It لباس پوشیده است، مانند او می‌رقصد و از یکی از صحنه‌های ویدیوی مایکل، You Are Not Alone نیز الهام گرفته است. دانلود کنید.

نمونه‌ای از ترانه‎ی این آهنگ چنین است:

"هرچه ستاره بزرگتر باشد، هدف بزرگتری (برای سو استفاده و دشمنی) است" / "این میراث را نمی‌توانید لکه دار کنید" / "این یک زندگی واقعیست نه فیلم تلویزیونی" / "تو می‌خواستی افتادن مرا ببینی" / رسانه‌ها باید او را به حال خود می‌گذاشتند"... پیداست که این آهنگ ستایشی است از مایکل جکسون.

در جایی دیگر در مورد خودش می‌گوید: "از هیچ جا به قصر پادشاه (نورلند) راه یافت" / "من توسط بزرگ‌ترین (کنایه از مایکل) تریبت شده‌ام! قول میدهم" / "صادقانه بگویم افتخار می‌کنم".

گذشته از این بخشی‌ از ترانه‌ی آهنگ They Don't Care About Us مایکل را در ابتدای آهنگ خواهید شنید: Sue me - Do me (مرا تعقیب کن - مرا فریب بده)

اما عمر بهتی کیست؟

پس از فوت مایکل، او در مراسم یادبود مایکل که در استپل سنتر لس آنجلس برگزار میشد، در ردیف اول در کنار خانواده‌ی جکسون نشست و همین باعث شد رسانه‌ها شایعه سازی کنند که او فرزند مخفی مایکل جکسون است و مادرش، معشوقه‌ی مایکل بوده است.

mj-omer-1996.jpg

عمر نخستین بار ۱۲ ساله بود که مایکل را در سال ۱۹۹۶ در تونس ملاقات کرد. او و خانواده‌اش به مسافرت آمده بودند و مایکل نیز در حال برگزاری تور هیستوری بود. عمر مانند مایکل لباس پوشیده بود و مانند او می‌رقصید. مایکل شیفته‌اش شد و به او لقب "مایکل کوچک" داد. رابطه‌شان از همانجا شکل گرفت و مایکل او، مادر، پدر و خواهرش را به نورلند دعوت کرد و آنها ۸ سال در آنجا زندگی کردند. در سفرهای مایکل به دور دنیا عمر نیز همراهش بود و مایکل اهمیت زیادی به آموزش و تریبت او میداد.

Omer-Bhatti .jpg

عمر مدتی پس از فوت مایکل و با بالا گرفتن شایعات، اعلام کرد که پسر واقعی مایکل نیست و سلطان پاپ او را "فرزند افتخاری" خود کرده بود. وقتی پرینس نخستین فرزند مایکل در سال ۱۹۹۷ به دنیا آمد، مادر عمر در نورلند به عنوان پرستار کار میکرد و همسرش نیز راننده‌ی نورلند شده بود. پرینس و پاریس با عمر بزرگ شده‌اند و او را برادر بزرگتر خود می‌دانند. پاریس در توییتر خود او را برادر خود معرفی می‌کند.

پس از فوت مایکل، عمر در کنار فرزندان مایکل ماند تا آنها را طی این دوران سخت همراهی کند.

عمر که هم اکنون ساکن نروژ است می‌گوید مایکل همیشه به او می‌گفت که او را مانند پسر خود دوست می‌دارد:

"مایکل همیشه به من می‌گفت که من برایش مانند پسرش هستم. اما والدین واقعی من در نروژ زندگی می‌کنند. دلیل اینکه دعوت شدم تا طی مراسم یادبود در کنار خانواده‌ی جکسون بنشینم این بود که من نزدیکترین دوست مایکل بودم، نه به این دلیل که پسرش هستم."

mj-memorial.jpg

او مدتی پس از فوت مایکل گفته بود: "مایکل برای من فرد خاصی بود و نمی‌توانم باور کنم که رفته است. من کاملا شوکه شده‌ام. وزن از دست داده‌ام. نمی‌توانم چیزی بخورم و به تنها چیزی که فکر می‌کنم مایکل جکسون است."

گرچه عمر، مایکل را مدتی ملاقات نکرده بود،‌ اما برای دوباره دیدن و وقت گذراندن با او طی اقامت مایکل در لندن لحظه شماری می‌کرد. او به دوستی گفته بود که تصمیم دارد در هر ۵۰ کنسرت وی (This Is It ۲۰۰۹) حضور داشته باشد.

مادر عمر گفته که مرگ مایکل، پسرش را خرد کرده است.

در سال ۲۰۰۱ مایکل آهنگ اینوینسیبل خود از آلبومی به همین نام را به بنجامین، یک پسر ۱۵ ساله‌ی نروژی - آفریقایی که در ژانویه‌ی آن سال به دست یک گروه نئونازی در اسلو به قتل رسیده بود، تقدیم کرد. می‌گویند بخشی از این اقدام تحت تاثیر این حقیقت بوده است که عمر و بنجامین با یکدیگر دوست بوده‌اند.

همچنین گفتنی است که عمر نام خود را با الهام از مایکل جکسون به عمر مایکل جی بهتی (Omer Michael J Bhatti) تغییر داده است.

منبع: eMJey.com / thehollywoodgossip.com / mirror.co.uk

...