...

یکشنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ | 12/06/2011

دعوای وکلای موری و سونی بر سر انبار فیلم This Is It

همانطور که می‌دانید دادستان پرونده‌ی قتل مایکل جکسون می‌خواهد صحنه‌هایی از فیلم ۱۱۱ دقیقه‌ای This Is It را در دادگاه آتی پخش نماید. دادستان مدعی است که مایکل در زمان تمرین کنسرت، چند شب پیش از فوتش از سلامت کافی برخوردار بود و فوتش به دلیل سهل انگاری دکتر مخصوصش، کانراد موری بوده است.

اما وکلای مدافع متهم به قتل مایکل جکسون می‌گویند سلطان پاپ از ضعف جسمانی رنج می‌برد و برای اثبات آن به دنبال دست یابی به فیلم تمرینات او هستند.

کمپانی سونی که حق پخش فیلم This Is It را از بنیاد مایکل جکسون خریداری کرده است، نسبت به این درخواست اعتراض دارد. آنها از تمرینات مایکل برای کنسرت‌های This Is It، بیش از ۲۰ جعبه پر از حلقه‌های فیلم در اختیار دارند و می‌گویند یکی از دلایل مخالفت‌شان با درخواست وکلای موری این است که کپی کردن این تعداد فیلم و تحویل آن، برایشان دست کم ۲۰۰ هزار دلار هزینه دربرخواهد داشت.

وکیل کمپانی سونی می‌گوید ارزش این فیلم‌ها چنان بالا و محتوای‌شان چنان محرمانه است که:

"این فیلم‌ها در تاریکی نیمه شب، درون واگنی ناشناس و بدون نام و نشان، به انبار سونی در کالور سیتی منتقل شدند و پلیس‌های امنیتی همراه با اسلحه و تجهیزات، ماموریت را پشتیبانی می‌کردند."

این فیلم‌ها از چنان ارزشی برای سونی برخوردارند که ماموران امنیتی لحظه‌ای از جلوی درب اتاق تدوین فیلم دور نمی‌شدند و دسترسی به اینترنت درون اتاق تدوین وجود نداشت.

سونی در برگه‌ی اعتراض خود آورده است که این فیلم‌ها برای استفاده‌های آتی، دارای ارزش بسیاری هستند. گویا سونی می‌خواهد در یکی از سالگردهای مایکل، بخش کوچک دیگری از این انبار گنجی که در دست دارد را برای علاقمندان رونمایی کند.

شروع دادگاه تا ۸ سپتامبر زمانی که انتخاب هیئت منصفه از سر گرفته خواهد شد، به تعویق افتاده است.

منبع: eMJey.com / tmz.com

...