...

چهارشنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ | 8/06/2011

پیش پرده‌ای از ویدیوی Behind The Mask

سایت رسمی مایکل جکسون پیش پرده‌ای را از ویدیوی آنسوی نقاب (Behind The Mask) در یوتوب قرار داده است. برای تماشای آن کلیک کنید. این ویدیو در روز ۱۴ ژوئن برای نخستین بار در وب سایت رسمی مایکل و نیز فیسبوک او منتشر خواهد شد.

می‌دانید که بنیاد مایکل جکسون و سونی از طرفداران دور دنیا خواسته بودند با آپلود کلیپ‌های خود در سایت رسمی مایکل، بخشی از ویدیوی آنسوی نقاب مایکل جکسون باشند. این طرح از ماه مارس کلید خورد و مردم از ۱۰۳ کشور دنیا در آن شرکت کردند. کلیپ Behind The Mask قدمی نو با شرکت مردم از دور دنیاست.

دنیس لیو، سازنده‌ی این کلیپ می‌گوید که آنسوی نقاب مهیج‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین کار او در تمام عمرش بوده است:

"واقعا مایه‌ی افتخار بود و دیدن این تعداد زیاد از مردم که از نقاط مختلف دنیا با رقص‌ و موسیقی و استعدادهای الهام گرفته از روح و هنر غیر قابل قیاس مایکل جکسون، در سایت به ما ملحق می‌شدند بسیار تکان دهنده بود. ما از صحرای بزرگ آفریقا تا ساحل ونیس در لس آنجلس، از ارتفاعات کوهستانی تا حومه‌ی شهرها شرکت کننده داشتیم."

ناتالی موریس، یک روزنامه‌نگار در زمینه‌ی تکنولوژی می‌گوید: "مایکل جکسون سالها پیش از آنکه اصلا چیزی به عنوان جمع‌سپاری وجود داشته باشه، از آن استفاده می‌‌کرد. پروژه‌ی آنسوی نقاب شیوه‌ی کاملی برای ادای احترام به رابطه‌ی میان او و طرفدارانش است."

منبع: eMJey.com / MichaelJackson.com

...