...

جمعه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ | 6/05/2011

سازمان حمایت از کودک و خانواده: مایکل جکسون بیگناه است

پس از بیش از یک دهه تحقیق و بررسی سازمان دولتی حمایت از کودک و خانواده‌ی ایالات متحده می‌گوید مایکل جکسون بیگناه است.

در پی مصاحبه‌های مداوم کاترین جکسون، مادر مایکل با رسانه‌ها و گفتن این موضوع که پسرش از اتهامات آزار جنسی مبرا بوده است، یک مبنع دولتی پاسخ داد که حق با اوست.

"سازمان حمایت از کودک و خانواده‌ی لس آنجلس قطعا با کاترین جکسون موافق است. بنابر تحقیقات گسترده‌ی ما، پسر ایشان هرگز کودکی را مورد آزار جنسی قرار نداده بودند."

پس از مطرح شدن اتهامات علیه مایکل در سال ۱۹۹۳، این سازمان دست کم به مدت ۱۰ سال مایکل را مورد بازجویی قرار داد.

اکنون سازمان اعلام کرده است:

"مایکل با ما همکاری کامل داشت. او بدون حضور وکیلش ساعتها مورد بازجویی و مصاحبه قرار گرفت. او هیچ چیز را مخفی نمی‌کرد. مایکل درک نمی‌کرد که چرا چنین اتهاماتی علیه او به میان آمده است. سازمان او را طی تمامی این بازجویی‌ها بیگناه تشخیص داد."

"مایکل خود را در موقعیت‌های پرمخاطره‌ای قرار میداد که مردم عادی از آن حذر می‌کردند. بازجویی برایش بسیار بسیار دشوار بود. او براستی نمی‌توانست درک کند که مردم می‌توانند به او اتهام کودک آزاری بزنند."

اما این سازمان در مورد اتهامات سال ۲۰۰۵ چه نظری دارد؟

"آن پرونده به طور قطع هیچ اعتباری نداشت. گفته‌های شاکی و خانواده‌اش با یکدیگر در تناقض بود."

این سازمان سال گذشته پس از با خبر شدن از خرید یک اسلحه‌ی برقی توسط جعفر جکسون، به بررسی وضعیت زندگی فرزندان مایکل پرداخت. جعفر پسر ۱۴ ساله‌ی جرمین و عموزاده‌ی بچه‌هاست. رسانه‌ها گفته بودند که جعفر این اسلحه را علیه بلنکت، کوچکترین فرزند مایکل به کار برده بود. اما سازمان پس از بررسی‌ها موقیعت مشکوکی را در آن خانه گزارش نکرد.

کاترین توسط متخصصان سازمان مورد بازجویی قرار گرفت.

"او همکاری بسیاری داشت اما از این رویداد غمگین بود. کاترین فکر می‌کند که خانواده‌اش هدف حمله‌ی فرصت‌طلبان قرار گرفته و امیدوار است چنین اتفاقاتی دیگر هرگز رخ ندهد."

منبع: eMJey.com / radaronline.com

...