...

دوشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۸۹ | 14/03/2011

دومین پروژه‌ی یادبود مایکل جکسون توسط هواداران ایرانی

سال گذشته نخستین سالروز فوت مایکل را با مجله‌ی یادبودی که شما نیز با هنرمندی‌‌های خود در آن سهیم بودید، گرامی داشتیم. امسال اما در نظر داریم ستایش دیگری از وی داشته باشیم و سعی داریم آن را با فرزندان و خانواده‌ی مایکل نیز به اشتراک بگذاریم.

poster-project.png

چگونگی مشارکت شما در این طرح:

شما می‌توانید با ارسال تصاویر (فرمت‌‌: jpg .jpeg .png.) کارهای هنری خود از جمله نقاشی، طراحی، کارتون، وال پیپر و ... جزئی از این طرح باشید. تعداد ارسال محدودیت ندارد و شما می‌توانید هر تعداد از آثار خود را که تمایل دارید، بفرستید. اما دقت داشته باشید که بهترین کارهای خود را ارسال نمایید. توجه کنید که حتما امضای خود را بطور خوانا و مشخص و با الفبای انگلیسی بر روی کار خود ثبت نمایید. موضوع کارهای هنری شما می‌تواند مایکل، فرزندان او و یا مادرش کاترین باشد.

اما اگر کار هنری در دست ندارید، همچنان می‌توانید بخشی از این طرح باشید. کافی است یک متن ساده و کوتاه (حداکثر در ۵ جمله و فقط به زبان انگلیسی) بنویسید و ذکر نام خود را نیز فراموش نکنید. مخاطب این پروژه‌ی یادبود، فرزندان و خانواده‎ی مایکل هستند. پس موضوعاتی که بیانگر حمایت شما از مایکل و آنان باشد، برای قرار گرفتن در این پروژه مناسب خواهد بود. دوستانی که اثر خود را ارسال می‌کنند، باز هم می‌توانند متنی با ویژگی‌هایی که گفته شد را برای شرکت در این طرح بفرستند.

(توجه: متن‌هایی که به زبانی غیر از انگلیسی و بیش از ۵ خط باشند و نیز آثاری که فاقد حداقل ویژگی‌های لازم و یا امضا باشند، به فرستنده ارجاع داده خواهند شد. بدین ترتیب امجی.کام در استفاده یا عدم استفاده از طرح‌ها و متن‌های ارسالی آزادی عمل دارد. حداقل ویژگی‌های لازم به این معناست که موضوع و چارچوب طرح مشخص بوده، آرم و نشان وبلاگ، وب‍سایت و یا لوگو بر رویش قرار نگرفته باشد و نیز متعلق به شخص دیگری جز فرستنده نباشد.)

تعدادی از دوستانی که آثار خود را پیشتر برای مجله‌ی یادبود ارسال کرده بودند و آثارشان در این مجله آمده است، در طرح جدید نیز شرکت داده خواهند شد. با این حال می‌توانند آثار بیشتری نیز برای طرح جدید ارسال نمایند. برای مشاهده‎ی فهرست افرادی که آثارشان از مجله به این طرح وارد خواهد شد و نیز دریافت اطلاعات تکمیلی و طرح پرسش‌های احتمالی خود، از بلاگ ام‌جی.کام دیدن نمایید.

در سالروز مایکل، عکس‌ها و نوشته‌های شما در قالب یک ویدیو در سایت یوتوب آپلود خواهد شد و بر روی سایت ام‌جی.کام نیز به منظور دانلود در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

علاقمندان می‌توانند حداکثر تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۰ با ایمیل نمودن کارهایشان به آدرس برای شرکت در این طرح اقدام نمایند.

ارسال رسید دریافت کارهای شما به صورت ایمیل طی تعطیلات نوروز یا پس از آن صورت خواهد پذیرفت. اگر پس از این زمان رسیدی برای شما ایمیل نشد، بدین معناست که ایرادی در دریافت آثار شما رخ داده است. شما می‌توانید از طریق وبلاگ در خصوص دریافت نکردن رسید آثار خود، اطلاع رسانی نمایید.

eMJey.com

...