...

سه شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ | 1/03/2011

فستیوالی در نقاب: برای Behind The Mask کلیپ بسازید

موزیک ویدیوهای مایکل جکسون، بدیع، خلاقانه و سرگرم کننده هستند. او با آثارش مرزهای ساخت کلیپ موسیقی را فراتر برد. بپاس خدمات مایکل در فرهنگ دنیای سرگرمی و پلی که میان دو عرصه‌ی فیلم و موسیقی زد، بنیاد مایکل جکسون و کمپانی سونی یک فستیوال کلیپ موسیقی ترتیب داده‌اند. آنها از مردم خواسته‌اند، هر یک کلیپ خلاقانه‌ی خود را برای آهنگ Behind The Mask بسازد و بر روی اینترنت قرار دهد.

این فستیوال روز ۷ مارس - ۱۶ اسفند افتتاح میشود و علاقمندان از سرتاسر دنیا برای شرکت در این طرح به یکدیگر خواهند پیوست. آنان با مراجعه به پایگاه http://behindthemask.michaeljackson.com و با هدایت تیم خلاقانه‌ی رادیکال مدیا و کارگردان دنیس لیو، می‌توانند با استفاده از ابزار آنلاین ساده‌ای، هریک نقشی را بر عهده بگیرند.

در ابتدا کاربران باید یک حرکت رقص، یک بیت از ترانه و یا یک حرکت جمعی انتخاب نمایند. آنان می‌توانند رقص مونواک، تکیه‌ی ضد جاذبه و یا ایستادن بر روی نوک پای مخصوص خودشان را طراحی نمایند و سپس با استفاده از قالب صفحه‌ی نمایش چند بخشی که بر روی سایت قرار دارد و نیز وب کم خود، رقص‌شان را بر روی سایت نمایش دهند و ذخیره نمایند. پس از پایان کار تمامی کاربران، کارگردان کلیپ‌های برتر را انتخاب کرده و از آنها یک ویدیو برای Behind The Mask می‌سازد که هفته‌ی نخست آپریل به نمایش گذاشته می‌شود.

دنیس لیو یک فیلم دیجیتال ساز و برنده‌ی جایزه است. رادیکال مدیا نیز یک کمپانی جهانی است که بخشی از خلاقانه‌ترین کلیپ‌ها را می‌سازد.

منبع: eMJey.com / MJOnline, The Official Online Team of the Michael Jackson Estate

...