...

دوشنبه، ۹ اسفند ۱۳۸۹ | 28/02/2011

تک‌آهنگ‌های جدید مایکل جکسون

تک‌آهنگ‌های جدیدی از آلبوم شماره یک بین المللی "مایکل" در راهند. دو آهنگ Hollywood Tonight و Behind The Mask همراه با ویدیوهایشان در برخی از کشورها عرضه خواهند شد.

این دو آهنگ از محبوب‌ترین‌های آلبوم "مایکل" نزد مردم و منتقدان هستند. این آلبوم در دسامبر سال گذشته به عنوان نخسین آلبوم از مجموعه آهنگ‌های منتشر نشده‌ی سلطان پاپ پس از فوتش به دنیای موسیقی پا نهاد.

جو وگل که کتاب "مرد موسیقی: زندگی و هنر خلاقانه‌ی مایکل جکسون" را می‌نویسد، در مورد آن گفته است: "آلبوم‌های پس از فوت بسیار پر ریسک هستند، اما این آلبوم حال و هوای مایکل را دارد."

پیشتر در مورد آهنگ Behind The Mask خواندید (شرح). جان مک کلین، از سرپرستان بنیاد و مدیران سابق سونی، این آهنگ را برای آلبوم جدید، باز تولید کرد. این آهنگ به خاطر نزدیکی به سبک مایکل جکسون مورد توجه و تقدیر منتقدان قرار گرفته و مجله‌ی رولینگ استون آن را پسرعموی Wanna Be Startin' Somethin، آهنگ مشهوری از آلبوم تریلر مایکل جکسون خوانده است.

یواس‌ای تودی در مورد آهنگ Hollywood Tonight که در سال ۲۰۰۱ توسط مایکل نوشته شده است، می‌گوید که از انرژی و هیجانی مشابه بیلی جین برخوردار است. مایکل در سال ۲۰۰۷ همراه با نفیو این آهنگ را دوباره ساخت.

آلبوم مایکل، رتبه‌ی نخست جهانی و سومین در ایالات متحده، یکی از پرفروش‌های ۲۰۱۰ بود. مایکل در ۱۷ کشور بریتانیا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، دانمارک، لهستان، روسیه، اتریش، بلژیک، جمهوری چک، کانادا، هند، چین، تایوان، کره و خاور میانه پلاتین شد. این آلبوم هم اکنون در کشورهای استرالیا، زلاند نو، برزیل، ژاپن، هنگ کنگ، اندونزی، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، یونان، فنلاند، مجارستان، ایرلند، پرتغال، هلند، نروژ و سوئد طلا شده است.

این آلبوم در ادامه‌ی همکاری ۳۵ ساله‌ی مایکل جکسون و کمپانی سونی منتشر گردیده است.

منبع: eMJey.com / michaeljackson.com

...