...

چهارشنبه، ۲۶ آبان ۱۳۸۹ | 17/11/2010

One More Chance و آهنگ‌های آلبوم جدید مایکل در یوتوب

طی روزهای گذشته ویدیوی هرگز منتشر نشده‌ی One More Chane البته با کیفیت بد و تعدادی از آهنگ‌های منتشر نشده‌ی مایکل که برخی در آلبوم جدید وی قرار دارند، بر روی یوتوب لو رفتند. این ویدیو در مجموعه‌ی جدیدی از ویدیوهای سلطان پاپ با عنوان Vision تا پایان امسال عرضه می‌شود. آهنگ‌هایی که بر روی اینترنت لو رفته‌اند، بدین قرارند:

All I Need و keep Your Head Up در سال ۲۰۰۷ در خانه‌ی ادی کاسیو در نیوجرسی ضبط شدند. این آهنگ‌ها را مایکل بطور کامل ضبط کرد و قرار بود بر روی آلبومی که می‌خواست در سال ۲۰۰۷ عرضه کند، قرار دهد. این آلبوم هرگز منتشر نشد. بخش کوتاهی از All I Need در این ماه بر روی اینترنت لو رفت. این آهنگ در آلبوم تازه‌ی مایکل قرار ندارد. آهنگ دیگر بطور کامل بر روی اینترنت لو رفته است. Keep Your Head Up بر روی آلبوم جدید مایکل خواهد بود.

Do You Know Where Your Children Are در دوران آلبوم دنجروس توسط مایکل ضبط شده است و با نام «ساعت ۱۲» و یا Twelve O'clock نیز شناخته می‌شود. در روز ۸ نوامبر بخشی از این آهنگ و در روز ۱۶ نوامبر نسخه‌ی کامل آن بر روی اینترنت لو رفت. استیو لوکادر در توییتر خود آهنگ را تایید کرده و گفته است که گیتارش کار اوست.

Do You Know Where Your Children Are یا «آیا می‌دانی فرزندانت کجایند؟» شعار محبوب سرویس‌های حمایت از خانواده است. مایکل در این آهنگ به والدین هشدار می‌دهد که مراقب فرزندان‌شان باشند. او از تنها ماندن کودکان در خیابان‌ها و مورد سو استفاده‌ی جنسی قرار گرفتن‌شان می‌خواند:

"می‌دانی فرزندانت کجایند؟ ساعت ۱۲ نیمه شب است و آنها در خیابان تنهایند. تصور کن چقدر ترسیده‌اند."

عده‌ای از طرفداران می‌گویند این همان آهنگی است که با نام Hollywood Tonight در آلبوم جدید مایکل در روز ۱۴ ماه دسامبر منتشر خواهد شد، البته تاییدی در این مورد در دست نیست.

پس از لو رفتن آهنگ، نسخه‌ی رمیکس شده‌ای از آن که صدای جی‌زی، خواننده‌ی رپ سیاه پوست را نیز در خود داشت، توسط یک طرفدار منتشر شد.

Much Too Soon در سال ۱۹۸۱ نوشته شد و نسخه‌ی کاملش در ۱۷ نوامبر امسال روی اینترنت لو رفت. این آهنگ بر روی آلبوم مایکل قرار دارد.

طرفداران نخست تصور کردند که این نسخه‌ی ابتدایی آهنگ Gone To Soon است که در دسامبر ۱۹۹۳ به عنوان تک آهنگی از آلبوم دنجروس منتشر شد. اما چنین نیست. گفته می‌شود این آهنگ نسخه‌ی اولیه‌ی آهنگی است با نام Learned My Lesson که در سال ۱۹۸۱ نوشته شد و در سال ۱۹۸۵ دو نسخه از این آهنگ در دایره‌ی حق تالیف ایالات متحده به نام مایکل به ثبت رسید.

Carry On که مایکل آن را همراه بری گیب، عضو گروه بی‌جیز نوشته است و در سال ۲۰۰۷ بر رویش کار می‌کرد نیز قرار بود یکی از آهنگ‌های آلبومی باشد که هرگز منتشر نشد. در این ماه بخش کوتاهی از این آهنگ بر روی اینترنت لو رفت. Carry On بر روی آلبوم مایکل قرار ندارد.

Another Day با همکاری لنی کراویتز برای آلبوم اینوینسیبل ساخته شد اما به آلبوم راه نیافت. بخش کوتاهی از آن در ۲ ژانویه ۲۰۱۰ بر روی اینترنت لو رفت. این آهنگ با نام کامل I Can't Make It Another Day بر روی آلبوم مایکل قرار خواهد گرفت.

Love Never Felt So Good یکی دیگر از آهنگ‌هاست که در اصل در سال ۲۰۰۶ لو رفته بود. مایکل این آهنگ را با همکاری پل آنکا در دهه‌ی ۸۰ ساخته است. این آهنگ نیز در آلبوم جدید قرار ندارد.

منبع: eMJey / Wikipedia

...