...

سه شنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۸۹ | 21/09/2010

سیاره‌ی مجازی مایکل

بنیاد مایکل جکسون با همکاری یک کمپانی لس آنجلسی، دنیایی مجازی برای مایکل جکسون در اینترنت می‌سازد. نام این دنیای مجازی "سیاره‌ی مایکل" است.

این سیاره بخشی از Entropia Universe، یک بازی کلان جمعی آنلاین با ۱۰۰ هزار کاربر فعال است که توسط کمپانی سوئدی مایند آرک سرپرستی میشود. جهان انتروپیا فضایی مجازی و سه بعدی با منظومه‌های خورشیدی پویا است. این جهان به فراخور سلیقه‌های گوناگون کاربران، به سیاره‌های مجزا تقسیم شده است تا هر سیاره، دنیای مورد علاقه‌ی هر گروه از کاربران را خلق کند. کاربران برای تجربه‌ی دنیاهای متفاوت در سرگرمی، می‌توانند بین این سیاره‌ها سفر کنند.

planet-michael.jpg

سیاره‌ی مایکل جکسون برای عرضه در سال ۲۰۱۱ در نظر گرفته شده است. کاربران آنلاین می‌توانند کالاها و یا اعتبارات مجازی مربوط به مایکل جکسون را در سیاره‌اش خرید و فروش کنند. کاربران با پرداخت واقعی، می‌توانند اعتبار مجازی بیشتری برای این خرید و فروش کسب کنند.

بنیاد مایکل جکسون از این ایده استقبال کرده است. آنها می‌گویند سیاره‌ی وی می‌تواند مکان مناسبی برای انتقال ایده‌ها و افکار مایکل جکسون، و بنابراین نه فقط یک بازی سه بعدی آنلاین، بلکه یک پایگاه عظیم اجتماعی باشد. در کنار نبض سرگرم کننده‌ی آهنگ‌های تریلر، بیت ایت و اسموت کریمینال، می‌توان فضایی را در این سیاره به آهنگ‌هایی چون Heal The World (شفای دنیا) اختصاص داد و از کاربران برای هدف‌های انسان دوستانه تقاضای کمک کرد.

بنیاد مایکل جکسون در بیانیه‌ای که ایمیل کرده، گفته است: "ما باور داریم که این بازی آنلاین، طرفداران پراحساس مایکل جکسون را با آن دسته از افراد که به تازگی شروع به کشف هنر و استعداد او در فضایی استثنایی کرده‌اند، گرد هم می‌آورد. جایی که می‌توان از موسیقی، هنر و فداکاری او برای نیازمندان تقدیر نمود."

منبع: eMJey / AP / Mind Ark / USA Today

...