...

شنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۸۹ | 11/09/2010

اعلام تاخیر در انتشار بازی جدید مایکل

بازی ویدیویی جدید مایکل جکسون با نام تجربه که قرار بود ماه نوامبر منتشر شود، به تاخیر افتاده است. این بازی اوایل سال ۲۰۱۱ به بازار خواهد آمد. دلیل تاخیر، کار بیشتر بر روی این بازی اعلام شده است تا "تجربه‌ای خارق‌العاده با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها" را برای کاربران به همراه آورد.

البته بازی جدید مایکل برای کنسول‌های وی، دی اس و پلی استیشن همراه؛ در روز ۲۳ نوامبر در آمریکای شمالی و دو روز بعد در اروپا، آسیا و خاورمیانه منتشر میشود.

تجربه‌‌ را کمپانی یوبی‌سافت منتشر میکند. این بازی رقص مایکل جکسون از تکنولوژی جدیدی (بازی با استفاده از کینکت برای ایکس باکس ۳۶۰ که با نام رمز پروژه‌ی ناتال مایکروسافت معرفی شد) کمک می‌گیرد که در آن نیازی به استفاده از گیم‌پد نیست و حرکات بدن با استفاده از یک دوربین حسگر دریافت میشود. کنسول بازی، بدن بازیکن را اسکن می‌کند و اجازه میدهد بر روی صحنه قدم بگذارد. حالا او می‌تواند در بدن یکی از بزرگ‌ترین اسطوره‌های موسیقی جهان به رقص درآید. حرکات شما در مقابل‌تان بر روی صفحه‌ی نمایشگر ظاهر میشود.

این بازی در "نمای مدرسه"، رقص «مونواک» را نیز آموزش می‌دهد.

شما می‌توانید آهنگ‌های مایکل را بخوانید و دستگاه بر روی صدایتان، افکت‌های صوتی استودیویی اضافه میکند. آهنگ‌های مایکل که در این بازی استفاده شده است، عبارتند از:

Bad - Beat It - Billie Jean - Earth Song - The Girl Is Mine - Who Is It - Workin' Day And Night - Black or White - Smooth Criminal - They Don't Care About Us - Don't Stop Til You Get Enough.

تجربه‌ی مایکل جکسون اولین بازی است که در آن از تمامی قابلیت‌های بازی‌های حسگر ایکس باکس استفاده شده است. این بازی برای کنسول‌های ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۳، پلی استیشن همراه، وی، و دی اس عرضه میشود.

منبع: eMJey / gamefocus.ca / ign.com

...