...

جمعه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۹ | 30/04/2010

نمایش کاپیتان ای او در دیزنی لندهای دنیا

پس از ماهها تقاضا از جانب طرفداران و با بحث و بررسی های بسیار، کاپیتان ای او بطور آزمایشی به دیزنی لند لس آنجلس بازگشت و اکنون با استقبال گرم تماشاچیان و رونق بازار محصولات، راهی دیزنی ورلد فلوریدا است.

این فیلم ۱۷ دقیقه ای فضایی تخیلی مملو از رقص و موسیقی است و مایکل در آن نقش کاپیتان یک سفینه ی فضایی را برعهده دارد که عازم جنگی با ملکه ی شریر با بازی آنجلیکا هیوستون است. از این فیلم به عنوان اولین فیلم چهار بعدی یاد میشود که به معنای استفاده از افکت های محیطی هنگام پخش این فیلم سه بعدی است. مایکل در این فیلم دو آهنگ Another Part of Me (آهنگی از آلبوم بد) و We Are Here to Change the World را می خواند. آهنگ اخیر مخصوص این فیلم نوشته شده بود و نهایتا در سال ۲۰۰۴ در آلبومی از مجموعه آهنگ های مایکل با عنوان The Ultimate Collection عرضه شد.

بازگشت کاپیتان ای او به سینمای دیزنی لند لس آنجس با نصب صندلی های متحرک همراه شد که در اصل برای فیلم Honey I Shrunk the Audience که پیش از کاپیتان ای او روی پرده بود، تدارک دیده شده بود.

کاپیتان ای او که در سال ۱۹۹۴ از پرده های نقره ای دیزنی ورلد فلوریدا پایین کشیده شده بود، در روز ۲ جولای امسال پس از ۱۶ سال به این سینما باز میگردد. این فیلم که هم اکنون جاذبه ی داغ کالیفرنیاست، در روز ۱۲ ژوئن اولین نمایش خود در دیزنی لند پاریس پس از بیش از یک دهه را جشن میگیرد. دیزنی لند توکیو نیز در روز ۳۰ ژوئن پذیرای این فیلم خواهد بود.

منبع: eMJey / AHN

...