...

چهارشنبه، ۱۶ آبان ۱۳۸۶ | 7/11/2007

تصاویر زیبا و تازه ای از سلطان پاپ در مجله ی ابونی

به مناسبت ۲۵ امین سال خلق «تریلر» (Thriller)، پرفروش ترین آلبوم تاریخ موسیقی، مجله ی «ابونی» (Ebony)، طرح جلد و شماره ی ماه دسامبر خود را به چاپ تصاویر زیبا و تازه ای از مایکل جکسون سلطان پاپ، خالق این اثر موسیقایی ماندگار که چهره ی موسیقی مدرن و ساخت کلیپ را برای همیشه دگرگون ساخت، اختصاص داده است.

e-bony-mj-dec2007-1.jpg

بر طبق آنچه که در ویژه نامه ی page Six از روزنامه ی نیویورک پست آمده، عکس برداری ها در ۳۱ اکتبر و در موزه ی هنر بروکلین انجام گرفته است. این مجله قرار است در روز ۱۲ نوامبر منتشر شود. کارمندان این نشریه، در مصاحبه با نیویورک پست، مایکل را فردی "جذاب و دوست داشتنی" توصیف نمودند و گفتند که مایکل سوالات مودبانه ای نیز در مورد گذران زندگی آنها پرسیده بود.

یکی از آنها میگوید: "او یکریز راجع به بچه ها حرف میزد و میگفت که چقدر عاشق آنهاست."

مایکل پس از پایان عکس برداری، با کارمندان این نشریه نیز عکس انداخت.

ابونی در عکسی گزارشی، توصیفی از حضور مایکل در صحنه ی عکس برداری برای این مجله ارائه داده است که خواندنش خالی از لطف نیست:

"مایکل جکسون به همان اندازه که یک فرد ویژه و خاص است، مبتکر و خلاق است و به همان اندازه که دقیق و باریک بین است، مهربان و پر محبت است. و با این ویژگی ها، صحنه های عکس برداری را پرشور و فعال، بسیار پر انرژی و به سبکی منحصر به فرد خلق کرد.

در عکسی در انتهای این صفحه، طراح ما، فیلیپ بلاچ، حالاتی را که مد نظرش است برای عکس برداری به مایکل نشان میدهد. مایکل و مدیر کلش ریمون بین، به تصاویری از مایکل که قبلا در شماره ای از مجله ی ابونی بر روی جلد چاپ شده بود، نگاه می اندازند. متیو رولستون، عکاس ما حداکثر استفاده را از این موقعیت فوق العاده کسب میکند.

همه خاطره ی اولین رویارویی شان با مایکل جکسون را به وضوح به یاد دارند. من وقتی در مدرسه ی ابتدایی درس میخواندم عاشق موسیقی او شدم و در آن زمان آهنگ «ای بی سی» (ABC) تازه امواج رادیویی را تسخیر کرده بود. آوای آن موسیقی بی نظیر بود و این لحظه برای من حتی عظیم تر مینمود. «ای بی سی» جاذبه ای بود بین من و اولین پسری که مرا به رقص میخواند. بیش از ۳۰ سال به تندی گذشت و در صحنه ی عکس برداری برای شماره ی مجله ی ماه دسامبرمان، من بار دیگر عاشق این هنرمند، خلاقیت و موجودیتش شدم. تنها من نیستم. تمامی افراد تیم ما، از مصاحبت این سمبل تحسین برانگیز موسیقی لذت بردند. کسیکه معلوم شد یکی از صادق ترین و بخشنده ترین افراد نامی ای است که تا به حال شناخته شده و متاسفانه عده ی کمی از مردم، او را تجربه کرده اند.

مایکل جکسون برای ابونی، یک چشم انداز صمیمانه به سمت دنیای خلاقیت خود گشود. موقیعت و زمان عالی بود. امجی میخواست در یک موزه باشد. موزه ی بروکلین به صحنه ی فرش قرمز مبدل شد. عجب تیمی داشتیم. به علاوه ی عکاس بین المللی و پر آوازه ی ما، متیو رولستون که پیشتر به دفعات، امجی و خانواده اش را سوژه ی عکسهای خود قرار داده بود. طراح مخصوص افراد سرشناس، فیلیپ بلاچ، لباسهایی درخور سلطان پاپ تهیه کرد. مجسمه ی رودین، تابلوهایی از مشاهیر و ستونهای مرمر، پس زمینه ی کاملی را در اختیار او نهاد تا جادویش را عرضه کند.

با هر فلاش دوربین، این استاد رقص حرکتی بدون زحمت و در عین حال ماهرانه به نمایش گذاشت. حرکت مچ، بالا بردن پا، یک نگاه خیره ی ثابت. امسال این هنرمند بیست و پنجمین سال انتشار آلبوم بمب مانندش، «تریلر» را که تا به امروز بیش از ۱۰۴ نسخه در سرتاسر جهان به فروش رسانده است، جشن میگیرد. امجی بازگشته است! انگار که آمده است تا بار دیگر همه چیز را تحت الشعاع خود قرار دهد."

اکسس هالیوود ویدیویی از صحنه ی این عکس برداری ها تهیه کرده است. برای دانلود کلیک کنید.

در ادامه عکسهایی را که مایکل برای این مجله گرفته است، مشاهده میکنید.

e-bony-mj-dec2007-4.jpg

e-bony-mj-dec2007-2.jpg

e-bony-mj-dec2007-3.jpg

e-bony-mj-dec2007-5.jpg

e-bony-mj-dec2007-6.jpg

e-bony-mj-dec2007-7.jpg

e-bony-mj-dec2007-8.jpg

e-bony-mj-dec2007-9.jpg

e-bony-mj-dec2007-10.jpg

منبع: eMJey / Ebony / Access Hollywood

...